Doprava matrací
19.11.2012Naše firma spolupracuje při přepravé matrací se spediční firmou PPL. Matrace jsou považovány za nadměrnou zásilku a tyto zásilky přepravuje jiná služba, která se jmenuje PPL SPRINT. Tuto službu zajišťuje pro PPL její partner přepravní společnost DHL.
Jestliže jste PPL využili v minulosti a předpokládali jste, že Vám matraci přepraví stejný řidič, zhruba ve stejnou hodinu tak v případě PPL SPRINT to tak není. Je to jiná divize PPL.
Někdy se bohužel stane, zvláště u nadměrných matrací 140x200cm, 160x200cm, 180x200cm že dojde k poškození a vy si toho všimnete až po rozbalení matrace. V takovém případě škodu vyfoťte a mailem pošlete na naší emailovou adresu my to budeme řešit. Jestliže si poškození matrace všimnete při předávaní, upozorněte na to řidiče a sepište s ním protokol o poškození a matraci převezměte. Obratem Vám zašleme nový náhradní potah a poškozený Vám zůstane. V případě, že poškozenou matraci nepřevezmete PPL nám ji vrátí my vyměníme potah a odešleme na Vaší adresu. V tomto případě se přeprava prodlouží asi o 4dny.
Tento problém může nastat i u dopravy lamelového roštu. Zde není jiná možnost než nám rošt vrátit a my vám obratem pošleme nový.
V každém případě, pokud tato situace nastane, budeme řešit tak aby jste byli maximálně spokojeni.
Seznam aktualit